仕事内容
◆Run the day-to-day operations of our distribution centers, China, Japan, and USA
◆Lead all aspects of allocation of order transmissions to/from the third-party warehouse
◆Coordinate day-to-day activities and critical issues at third party warehouse
◆Accurately handle shipment inquiries to ensure a positive customer experience
◆Produce daily reports
◆Response to our Customer Service team inquiry
◆Change and modify orders as requested
◆配送センター、中国、日本、米国との日常業務
◆サードパーティの倉庫との間の注文送信の割り当てのリード、問題の調整
◆前向きな顧客体験を確実にするために、出荷に関する問い合わせの正確な処理
◆日報作成
◆カスタマーサービスチームのお問い合わせへの対応
◆ご要望に応じて注文を変更・変更
応募資格
◆Experience working with a fulfillment warehouse and/or logistics team is preferred.
◆Experience with an ERP system required; Salesforce.com and Dynamics GP skills are a plus.
◆Proven experience with shipping documents, parcel and freight carriers, international shipping, and customs documents would be an asset.
◆Proficiency in Japanese & English required.
◆Outstanding organizational, problem solving and communications skills.
◆Advanced in Excel (Index match, pivots, etc.)
◆Working Japanese Public holiday
◆ フルフィルメント倉庫および/またはロジスティクスチームでの作業経験があることが望ましい
◆ERPシステムの経験が必要です。 Salesforce.comとDynamicsGPのスキルがあれば尚可
◆出荷書類、小包および貨物運送業者、国際配送、および通関書類に関する確かな経験が望ましい
◆日本語と英語に堪能であること
◆日本の祝日勤務可能
応募方法:下記のリンクから、氏名、電話番号、メールアドレスを入力し、レジュメをアップデートしてください。
https://meraki.cisco.com/jobs#3969892
確認次第、採用チームより連絡いたします。