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急募。日本語バイリンガル カスタマーサポートスタッフ

Join Australia’s fastest-growing eCommerce company on our mission to make playful luxury accessible to the world! MAISON de SABRÉ has a global community of over 1 million people across 131 countries. Headquartered in Sydney with a diverse team of professionals. We’re looking for a go-getter to drive our customer experience to the next level.

We are looking for a Full-time member to join our Sydney team. The successful applicant must be fluent in Japanese and English, both speaking and in written communication.

オーストラリアで急成長中のeコマース企業で一緒にお仕事をしませんか?

高級感の中にも遊び心のある商品を世界に発信しているメゾンドサブレ(MAISON de SABRÉ)。現在、シドニーチームと一緒にフルタイムで顧客サービスに関わるお仕事をしていただける方を臨時募集しています。

※日本語と英語ともに会話・文書で流暢にやり取りが行えることが応募条件となります。

 

MAISON de SABRÉは世界131カ国、総勢100万人を超えるグローバルコミュニティを有する企業です。シドニーを拠点とし、様々な分野のプロフェッショナルたちが活躍しています。

 

 

About You:

 

To be successful in this role you will have:

このような方に向いているお仕事です。

 

 
Big energy and a positive can-do attitude daily.
Great communication skills, both verbal and written.
The ability to build and maintain client relationships.
Has experience in using softwares such as, freshdesk, zendesk, reAmaze.
Has Shopify experience.
Ability to multitask, prioritise and manage time effectively.
Ensure exceptional customer service is offered on every engagement.
Familiar with CRM systems,  practices and other channels (live chat, Facebook, Instagram).
Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
Able to adapt and handle complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits, and follow up to ensure resolution.
意欲的な姿勢で業務に取り組める方。
会話、テキストともに優れたコミュニケーション力のある方。
お客様と良好な関係を築き、維持できる方。
freshdesk、zendesk、reAmazeといったソフトウェアの使用経験がある方。
Shopifyを使用してサイト運営をした経験のある方。
マルチタスク、優先順位・時間の管理ができる方。
優れたカスタマーサービスを提供できる方。
CRMシステムに実務レベルで精通しており、またLive Chat、Facebook、Instagramなどのチャネルを使いこなせる方。
顧客優先志向で、必要に応じて様々なタイプの顧客に適応・対応できる方。
的確なクレーム対応ができ、限られた時間の中で適切な解決策と代替案の提案および解決に向けた取り組みができる方。

About The Role:

お仕事内容について

 

You will be responsible for delivering an exceptional customer experience that embodies the ‘WOW’ at every touchpoint with our clients, ensuring that all of their needs are met and they enjoy the experience from start to finish.

お客様のニーズを見極め、一貫して楽しんでもらえるような満足度の高いサービス提供の一端を担っていただきます。

 

This includes but is not limited to:

下記の内容を含みます。

 

Problem-Solving order issues.
Being a brand and product ambassador, providing great knowledge in our product and service.
Constantly monitor all channels for client interactions that need to be responded to.
Manage large amounts of incoming emails and live chats.
Identify and assess clients’ needs to achieve satisfaction.
Promoting and incentivise clients for positive feedback and reviews.
Reporting any issues that need to be raised to a higher management level.
Build sustainable relationships of trust through open and interactive communication.
Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
注文に関する問題の解決。
ブランドの魅力を体現する存在となり、お客様へ製品・サービスに関する知識を提供する。
常にすべてのプラットフォームに目を配り、対応が必要なやりとりを把握する。
大量のメール・ライブチャットの管理。
お客様のニーズを的確に判断し、満足度につなげる。
お客様に対するインセンティブやプロモーションなど、良いフィードバックやレビューにつながる施策の促進。
より高いレベルの対応を必要とする問題の報告。
オープンで円滑なコミュニケーションを通じた、強固な信頼関係の構築。
正しい手段・ツールを用いて、正確かつ役に立つ情報を提供する。
 

 

Our culture: 

MAISON de SABRÉの企業文化

 

1% Improvement: Use each day as an opportunity to be and do better. Instead of trying to make radical changes, instill a core focus in making compounded small improvements every day that will gradually lead to the change you want. Each day, we focus on getting 1% better in the role we dedicate ourselves to.

 

1%の成長を

日々の小さな積み重ねこそが成長への鍵。急激な変化を起こすことよりも、チーム一丸となって目指す姿に近づいていけるよう毎日の気づきを大切にしています。今日の自分が昨日の自分よりも1%成長していれば、それはかけがえのない成果です。

 

Deliver WOW: We aim for the extraordinary. Everything worth doing is worth doing with WOW. We go above and beyond in everything we do and always deliver more than what is expected to generate a WOW reaction. 

 

お客様の”WOW”のために

私たちが目指すのは、卓越した価値の提供です。お客様の口から”WOW”と感嘆の言葉が出るような、想像を超える経験を生み出すために全力を尽くします。

 

About Us:

 

MAISON de SABRÉ embodies the art of personalised leather goods with a timeless spirit. Our signature collection of cases, wallets, bags, and pocket accessories are the expression of premium craftsmanship and design innovation within the contemporary luxury sphere. Choosing to bypass fast-fashion and runway trends, our pieces are the ultimate lifestyle companion, accompanying our clients from day to night, wherever their journey takes them. We empower our clients to celebrate their individuality through the process of personalisation, so every piece becomes a unique invitation to stand up for who you are and what you believe in.

 

MAISON de SABRÉは、パーソナライズを楽しめるレザーアイテムを扱うブランドです。代表的なスマホケースをはじめ、ウォレットやバッグ、その他アイテムは全て現代のトレンドと高い技術を体現。厳選素材と考え抜かれたデザインを組み合わせることにより、日常的な服装からハイブランドのコーディネートにいたるまで様々なお客様のライフスタイルに寄り添えるようなアイテムを発信しています。刻印や色選びを楽しめるのもこのブランドの強みの一つ。お買い物を通じ、よりたくさんの人々が自分らしさを表現できる社会づくりを目指しています。

 

閲覧数 : 146
職種
企画・マーケティング
ビザ
永住権
ビジネス
勤務形態
フルタイム
必要英語力
英語力上
連絡先
会社名
最終更新日
2022/10/24
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