Global pharmaceutical organisation who has currently established an internal IT Service Desk to provide first level IT support for their internal Japanese employees.
Hybrid work: 50% in Mulgrave office / 50% Work from home
グローバル製薬会社
社内 日本人従業員にITサービスデスクにてレベル1のITサポートを提供します。
ハイブリッドワークスタイル:50% Mulgraveオフィス 50%在宅勤務
Job Description/仕事内容:
The successful applicant will be:
•Responsible for resolving technical issues via telephone, email, chat or portal
•Perform troubleshooting to resolve or escalate to the appropriate teams
•Log and manage incident and requests
•Communicate effectively in both English and Japanese
•電話、電子メール、チャット、またはポータルを介してテクニカルな問題を解決
•トラブルシューティングを解決する 又は 適切なチームにエスカレーションします。
•インシデントとリクエストをログに記録して管理します。
•英語と日本語の両方で効果的にコミュニケーションを行います。
Terms:
•12 months contract with a view to extend
•7.5 hour shift Monday to Friday 37.5 hours /week
•Paid annual leave and sick leave (Pro-rata)
•延長を視野に入れた12ヶ月契約
•シフト制 月曜日から金曜日 7.5時間/日 37.5時間/週
•有給の年次休暇と病気休暇(比例配分)
The Successful Applicant/応募資格
•The successful applicant will ideally has IT experience, studying IT or has qualifications in IT
•Has the ability to speak and write in English
•Native Japanese Speaker (Mandatory)
• ITの経験、ITの勉強、またはITの資格を持っている方
•英語 スピーキング と ライティング
•日本語ネイティブスピーカー(必須)
Please send your resume in English to Namsoo.Kim1@bms.com
英語の履歴書を Namsoo.Kim1@bms.com まで送付ください。