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Customer Care Professional – Back Office (12 Month Contract with potential for permanent role)

You Lead the Way. We’ve Got Your Back.

アメリカン・エキスプレスは、生活に豊かさ、またビジネスを成功に導く、サービス、インサイト、エキスペリエンスを提供し続けるグローバルカンパニーです。アメリカン・エキスプレスのサービス哲学である、「リレーションシップ・ケア」を通じ、数百万ものカスタマーに、リレーションシップを構築し、カスタマーニーズに応えるソリューションを提供しています。

アメリカン・エキスプレスのカスタマー・ケア・プロフェッショナルは、カスタマーに、アメリカン・エキスプレスのブランドプロミスと、ワールドクラスのサービスをご提供し、また世界水準のトーレニングプログラムを通じて、自身のキャリア形成、成長の機会、そして自身と会社、両方の価値を高めることができます。

カスタマー・ケア・プロフェッショナルは、カスタマー・エンゲージメント・ネットワークのチームメンバーとして、そしてアメリカン・エキスプレスの「声」として、アウトバウンドコールにおいてリレーションシップ・ケアを実践する中心的な役割を担っています。

アメリカンエキスプレス独自の企業文化の重要性を維持しながら、社員にとってより柔軟な働き方を可能にしたワークモデルとしてAmex Flexという働き方を導入しています。職務やビジネスニーズに応じて、社員はオフィス勤務、ハイブリッド勤務(オフィス勤務とバーチャル勤務の組み合わせ)、完全バーチャル勤務のいずれかを選択することができます。

Back Office – Japanese Speaking Customer Care Professionalポジションでは、日本語対応のカスタマーケアプロフェッショナルを2名募集しております。私たちMerchant Servicing Networkチームの一員として、お客様の期待を超えるCustomer experiencesを提供してみませんか。

業務内容と責任

  • 日本の加盟店に優れたサービスを提供
  • アカウント設定、アカウントメンテナンス、支払い、照合、端末の有効化など、加盟店からの様々なリクエスト処理
  •  顧客や加盟店の要望に応じての調査
  • 追跡、情報収集、トラブルシューティングのためにコンピューターシステムの使用
  • American Expressが提供する様々な商品やサービスの理解
  • 問題解決、加盟店のニーズの評価、代替商品またはサービスの提案/促進
  • 加盟店アカウントのメンテナンス、財務および非財務に関する問い合わせを質が高く、適切に対応するために、他チームと協力して加盟店のセットアップ、メンテナンス、加盟店の調査と照合、ネットワーク問題、リスクや詐欺に対応
  • メンテナンス、照合、財務および非財務の問い合わせの解決
  • ネットワーク、リスク、フラウドなど様々なチームと連携し、加盟店アカウントのメンテナンス、財務、非財務に関する問い合わせ、問題などを高品質でタイムリーに完了
  • リクエストや問い合わせに対し専門リソースをフォローアップし、SLA順守を保証
  • クライアントマネジメントと加盟店へのリクエスト完了報告

 

必要条件

  • 日本語と英語での優れた会話および読み書きのコミュニケーション能力
  • 目標達成を重視し、自分の仕事に対して責任を持つことができる方
  • 優れた分析力、時間管理能力、組織力、強い意思決定力を有する方
  • 機敏な問題解決思考を持ち、細部にまで気を配れる方
  • サービス環境で複数のツールや技術を迅速に習得し、活用できる能力
  • 問題対処の際のチーム間での効果的な協力ができる方
  • 問題解決、課題克服、支援を求めるタイミングを見極め、顧客のニーズに合った解決を提供し、その結果を顧客に明確に説明する能力
  • 責任感、やる気があり、前向きな考えの方
  • 優先順位の変化や大量の作業を効果的に対処する能力
  • 分析スキルおよび問題解決スキル
  • 優れた時間管理スキル
  • チームワークを大切にし、率先して行動
  • 多忙な環境でプレッシャーに負けず、冷静に対応する能力
  • Web、MS Office、Outlookなどに関する豊富な知識

 

APPLY HERE: https://aexp.eightfold.ai/careers?pid=12933731

 

In this role you will be responsible for:

  • Providing outstanding service to our Merchants based in Japan
  • Handling various requests from our Merchants such as account setups, account maintenance, payments and reconciliations, terminal enablements.
  • Using computer system/tools for tracking, information gathering, and/or troubleshooting.
  • Understanding the organisation and various products/services we offer 
  • Problem solving, assessing the needs of Merchants and suggesting/promoting alternative products or services.  
  • Reviewing and analyzing servicing requests initiated by Client Managers
  • Performing maintenance, reconciliation, solving financial and non-financial inquiries whenever required
  • Engaging different teams like Network, Risk and Fraud, among others, to ensure a quality and timely completion of  requests
  • Monitoring and ensuring adherence to SLAs by following up with specialized resources assigned to servicing requests and inquiries
  • Communicating request completion to both Client Management and Service Establishments 

 

Qualifications:

  • Excellent verbal & written communication skills in Japanese and English
  • Target driven and take accountability for your work, whilst working in a fast paced metric driven environment
  • Excellent analytical, time management, organisational and strong decision-making skills required
  • High attention to details with an agile problem solving mindset
  • Ability to quickly learn and utilise multiple tools and technology in servicing environment
  • High influencing skills when dealing with escalated issues, using strong relationship management and conflict resolution skills to effectively liaise across teams
  • Ability to own customer issues through to resolution, overcome challenges and know when to seek assistance, match creative solutions to the needs of the customer and clearly explain outcomes to them
  • High accountable, motivated, and positive mindset
  • Team player with ability to effectively deal with shifting priorities and high work volume unsupervised.
  • Analytical and problem solving skills
  • Excellent time management skills
  • Strong team player, with abilities to take initiatives
  • Ability to maintain composure under pressure in a demanding environment
  • Strong knowledge of PC based software including MS Office and Outlook

 

APPLY HERE: https://aexp.eightfold.ai/careers?pid=12933731

閲覧数 : 169
職種
事務・総務
ビザ
永住権
ビジネス
学生
勤務形態
フルタイム
必要英語力
英語力上
英語力中
連絡先
会社名
最終更新日
2022/11/09
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